Kaunter tekan

Saturday, April 16, 2011

Dawn

     Perihal subuh hari.Subuh,waktu yang sangat menyegarkan,bangun awal murah rezeki mandi awal boleh membkakr kalori dengan lebih cepat(memang elok untuk orang gemuk cm aku),banyak betul kelebihan bangun subuh ni sebenarnya tapi boleh dibilang dengan jari berapa kali aku bangun subuh bulan ni.terok-terok. kebiasaannya jam loceng masing-masing memang berdentum-dentum berbunyi menggegarkan alam yang sunyi walhal tiada sekelibat jasad pun yang gagah yntuk membangunkan diri.Tapi hari ini situasi agak berlainan,mungkin diberi hidayah dari Allah atau mungkin juga disebabkan rally tgk bola antara manU vs manCity berlanjutan hingga ke game madrid vs barcelona yang berakhir hingga ke subuh hari menyebabkn aku dan rakan-rakan mengambil keputusan untuk mengerjakan subuh terlebih dahulu sebelum tidor.yoshh sangat nice situasi harini ditambah seri lagi dengan kemenangan manCity keatas ManU aku mampu tersengih puas.Dan seperti biasa aku masih menunggu jawapan dari company-company yang ingin mengambilku bekerja tapi seperti hari-hari sebelumnya juga aku still a jobless guy,but i will be right here waiting macam lagu richard mark. and aku rasa arini maybe last day aku diperantauan,mungkin malam ni akan ku naik bas express menghala ke rumah ibundaku.Selamat tinggal southern selamat tinggal central, eastcoast here i come.






sebening subuh
p/s: aku stil xtaw cmne nk ubah date and time bendalah ni.

No comments:

Post a Comment