Kaunter tekan

Wednesday, April 13, 2011

Sodoku

Tersebut la kisah aku dipanggil intebiu di sebuah company yang terpaksa dirahsiakan namanya.so tanpa melengahkan masa dengan tagkas aku mula mengulangkaji ilmu-ilmu alam yang sepatutnya sebagai persediaan nak pergi intibiu ni.

   Alkisahnya, byk btl hlgn sebelum aku berjaya nk pg ke tempat intibu ni.dengan file "setafikat" aku entah kemana, dgn tiada kenderaannya (honda integra gua kn remabt)and paling sukar sekali aku xtaw ktne company ni berada.tp semua tu xmenjadi halangan aku selongkar rumah mak aku,rumah sewa don dan juga rumah sewa parit raja akhirnya aku jumpa setafikat aku,rupanya aripasro sengaja sorokkan untuk mengajar akan kepentingan documentation.sial lu gemok.ok, dengan bantuan google map dan vios kimson aku teruskan perjuangan ke intibiu tersebut maka sampai lah aku dimedan itu.

  Sesampainye kt company itu aku dengan tenang dan bersahaja dengan segala ilmu yang da penuh didada ni.Sebelum ke sesi intibiu aku diberikan ujian bertulis,ok xpe ilmu da penuh didada wa xrisau..Tp aku slp,ia bukan ujian teknikal seperti yang ku anggap.aku diberi sekeping kertas yg ada gamabarajah kotak banyak-banyak diatasnya,sodoku..Ya soduku..disebabkan kejahilan aku yang xpernah main sodoku sebelum ini aku tlh gagal ujian itu..sigh..gagal lagi.


p/s: mase blk intibiu aku sesat selama 1jam diatas highway.






                       Inilah sodoku

4 comments: