Kaunter tekan

Friday, April 15, 2011

Parit Raja Express.

Alkisahnya..dengan sekonyong-konyong muka tahi tahi kuda baru bangun tido..muhd Abe mengejut aku.."nep jom p Parit raja"..aku tidak terkejut,memang kami telah plan nk ke Parit Raja yang telah ku anggap seperti kampung halaman ku sendiri itu.


   Alhmdulillah sampai juga di parit raja, aku memang exited gila bila sampi kat daerah ni.. ringu pulak time study dulu and satu lagi reason aku exited sebab aku dapat melepaskan nafsu aku terhadap sekeping papan pujaan aku,sebab kat sini memang tempat perkumpulan geng2 papan aku.


   Ok basically(bak kata labi)...aktiviti berjalan seperti yang dirancangkan..kami menginap di sebuah homestay di parit jelutong. setelah berjaya belajar basic-basic autocad dari sifu nyol and sifu azizul aku mengambil keputusan untuk take five.lalu aku pun menstalker blog idola aku.Mr James..dengan perasaan overexcited yang masih kemas dalam hati aku pun mengomen satu post terkini beliau. Tapi tanpa sengaja dan sedari ada hati terluka atas komenan aku itu.


   So kat ini dengan rendah hati dan perasaan hina sekali..aku mitak maaf cik N..aku xbermaksud ape-ape untuk menguriskan hati beliau. harap ada orang linkkan post ni kepada beliau kerana aku belumpandai sangat menggunakan aplikasi mendealah ini. Dengan harapan, jangan terasa hati dengan gurauan bodoh n xmasuk aku tu.Lainkali degan penuh serius tahi aku tidak akan buat lagi.


Yang Benar,
Undan

1 comment:

  1. GILERPOWERNEP70KSEBULANLEH!FEMESKONNTI....akujdfollowerkoskalini...

    ReplyDelete